onsdag 10 oktober 2012

Redo för TV-soffan

Jag kan inte skryta med att jag tittar mycket på TV nuförtiden. Jag missade till och med premiären av Solsidan i söndags. Och nu ser jag till min stora fasa att jag även missade säsongspremiären av Grey's anatomy förra onsdagen. Det som jag följt i flera år och onsdagkvällar kl 21 har varit heliga. Ingen fotbollsmatch i världen har kunnat ändra på det. Vad är det som händer????? Inser dock att här gäller det att välja för jag kommer inte kunna följa två såpor om jag ska hinna natta barn och träna, så det blir Solsidan. Den är ju tillgänglig gratis i fyra dagar efter att programmet sändes. Så nu häller jag upp ytterligare ett glas vin, tar fram chipsen och bänkar mig i TV-soffan. Det var länge sen!

Mina tankar på att gå till gymet ikväll förblir alltså bara tankar även ikväll. Men nästa vecka, då ska jag börja träna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar