onsdag 5 december 2012

Kvällsåkning

Det blev ingen middagssömn för någon av oss idag. Men dagen förflöt ganska lugnt ändå. Ute var det värsta snöovädret och jag var glad att Timothy stannat hemma från förskolan för annars hade jag och Samuel varit tvungna att gå och hämta honom klockan tre.

Vår långa backe ner till kajen har förvandlats till en jättelång pulkabacke. Det är så mycket snö att inga bilar kan åka där, men det går utmärkt att åka snow racer. Timothy och jag var ute och åkte ikväll och det var hur kul som helst!

Mitt inplanerade löppass blev inställt på grund av vädret och nu är det väl läge att rota fram längdskidorna istället och börja kolla upp vart de har dragit spår. Kanske längdskidspremiär till helgen?

Lååång backe

Ibland ramlar man av

En rätt insnöad bil mitt i backen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar