torsdag 5 juli 2012

Klara, färdiga...

Ja, jag är helt färdig efter att ha hört Klara Zimmergren sommarprata på P1.

"Brutal ärlighet och kirurgisk precision." Så skriver Mattias Sandberg i Aftonbladet efter sommarpratet och jag kan inte annat än att hålla med. Hennes berättelse berör och hennes sätt att berätta är fängslande. Sorgen går som en röd tråd genom programmet, även om där ofta finns en humoristisk underton. Slutet är otippat, i alla fall för mig som inte hänger med så bra i skvallerpressen, och det gör det extra bra. Jag blir enormt glad när Klara berättar om den lilla brunögda pojken som tillslut kom till dem. Och jag vill aldrig att programmet ska ta slut. Men det gör det... 

Sista meningen i programmet var:
” Tack för att ni har ­varit med mig och lyssnat i dag." Och jag vill bara säga tack för att du ville dela detta med oss!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar