torsdag 12 juli 2012

Fredagen den 13:e juli blir en bra dag

Känner mig fortfarande lite låg men börjar vänja mig vid tanken att återgå till jobbet efter semestern istället för att vara föräldraledig. Hade behövt bränna av ett hårt löppass för att bli på riktigt bra humör, men det kändes lite dumdristigt med tanke på det stundande loppet på lördag.

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att ställa upp. Foten brukar gör mindre ont efter några kilometer så det blir nog bra. Så imorgon ska jag hämta nummerlappen och börja ladda lite. Vädret ser ut att bli soligt och varmt så det blir en lugn löptur för mig. Förutom klädval och planering av måltider, måste jag även bestämma om jag ska springa samma bana som de gjorde 1912, vilket var drygt 40 km, eller ta en extra runda i Lill-jansskogen för att komma upp i officiell Marathondistans. Många beslut blir det...

Hur som helst tror jag att fredag den 13 juli kommer bli en bra dag. Inte för att Adoptionscentrum kommer ringa, för dem tänker jag inte på längre, utan för att det är sista dagen innan min semester, jag får träffa Timothy igen :) och för att jag ska åka till Stadion och hämta min nummerlapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar