måndag 25 februari 2013

Uppladdningen har börjat...

...på sämsta tänkbara sätt. Båda killarna blev jätteförkylda i slutet av förra veckan och vi har haft dålig nattsömn de senaste nätterna. Jag gör vad jag kan för att värja mig mot bacillerna med handsprit, massor med te och vitlök men risken är stor att jag redan är smittad. Men vi får se om ett par dagar, än sålänge har jag bara lite ont i halsen och är snorig. Timothy är på benen idag igen och på förskolan men Samuel är ynklig och vill bara hänga på mig hela tiden. Han hostar och har haft hög feber i ett par dagar och snorar nåt enormt.

Idag är det jättefint väder men vi stannar inne, förutom lämning och hämtning, så att Samuel får vila. Vasaloppet känns avlägset även om det nu är mindre än en vecka tills det är dags. Det blir inte så mycket fokus på uppladdning inför loppen numera, men i slutet på veckan ska jag väl klämma i mig ett par-tre Carbo gels från Enervit och sen är jag redo :).

Nu ska jag lägga mig i soffan, äta lite bullar och kolla på en film medan Samuel sover. Som sagt, uppladdningen har börjat!

Zzzzzzz...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar