torsdag 14 februari 2013

Hjärtan

För exakt ett år sen, på Alla Hjärtans Dag, skrev jag en blogg om några saker som känns bra just i mitt hjärta. Saker jag nämnde var träning och god kosthållning, men även lyxen att kunna unna sig saker med gott samvete och vikten av kärlek och omtanke. Nu, ett år senare, konstaterar jag att det är samma saker som får mig att må bra och att jag lika gärna kunde ha skrivit bloggen idag. Enda skillnaden är att jag har fått ytterligare två små armar som ofta omfamnar mig, Samuel. Han kan inte säga: Jag älskar dig mamma! ännu men jag tror och hoppas att han skulle vilja, för det känns som han gör det. Jag älskar i alla fall honom, av hela mitt hjärta <3.

http://runforfunally.blogspot.se/2012/06/lyssna-till-ditt-hjarta.html

Teckning från mina tre hjärtan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar