söndag 7 april 2013

Cykelpremiärer

Igår var det så äntligen dags för Orbean att få komma ut. Både Perry och jag tog en tur till Gustavsberg, tyvärr inte tillsammans. Det var härligt och man ville bara fräsa på, men eftersom det bitvis var isigt och väldigt mycket grus, blev det en ganska lugn och behaglig cykeltur. Solen sken från en klarblå himmel och det blåste bara svaga vindar.

Utsikt från Skurubron
 
Lycklig Orbea
 
På eftermiddagen var det dags för Timothy att göra cykelpremiär och jag tog fram min citycykel. Det var inga problem för Timothy att cykla igen och vi tog en tur till Sickla för att fika och handla lite.
 
Cykelkille

Min fina damcykel


Sen var det dags att skynda hem och förbereda middag. Gästerna kom tidigt och killarna lekte oavbrutet med Star Warslego eller fightades med sina ljussvärd. De vuxna smuttade på champagne och njöt av livet i störtsa allmänhet. Efter en trevlig kväll blev vår stora kille akut trött och lite grinig så gästerna gick hem vid halv-9. Det passade dem bra eftersom deras äldsta kille har fotbollscup idag med samling kl 7.30!!! Sjukt tidigt, stackars barn (och föräldrar).

Två mycket prisvärda skumpor

Nu har det börjat snöa jättemycket ute så det var tur att vi cyklade igår. Idag får det bli en lugn och skön dag med inomhusaktiviteter. Jag tänkte dock försöka hinna med en löptur, det blir ett bra avslut på en bra träningsvecka. Ibland är det så himla skönt att inte ha något inplanerat :).

Aprilväder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar